Veelgestelde vragen

Wanneer u vragen heeft over de levering of het plaatsen van een bestelling kunt je hieronder in de meeste gevallen een duidelijk antwoord vinden. Staat het antwoord op je vraag er niet bij, kun je altijd contact opnemen.

Je kunt ons het beste een app bericht sturen, hier antwoorden wij het snelste op. We zijn iedere werkdag tussen 10:00 – 12:00 uur telefonisch bereikbaar, de rest van de dag kun je ons  bereiken via Whatsapp. Liever een mailtje sturen? Dat kan natuurlijk ook via info@bellinifashion.nl

Onze levertijd hangt af van het moment waarop je jouw bestelling plaatst. Op een werkdag voor 17:00 uur besteld, verzenden wij je pakket nog dezelfde dag! Bestel je na 17:00 uur of in het weekend? Dan wordt je bestelling de volgende werkdag verwerkt en direct verzonden. We zijn natuurlijk altijd afhankelijk van de postbezorgers. Woon je in omgeving Helmond én bestel je vóór 17.00 uur? Dan komen wij het dezelfde dag nog bij je bezorgen! Lucky you!

De bevestiging mail kan soms in je spam belanden. Het kan ook zo zijn dat je een verkeerd mail adres hebt ingevuld, waardoor je helemaal geen mails ontvangt. Wanneer het bedrag wel van je rekening is afgeschreven dan is je bestelling ook geplaatst bij ons en gaan we er mee aan de slag. Wil je toch graag even een extra check? Neem dan contact met ons op!

Zeker weten! Vink dan bij de betaalomgeving aan: Afhalen wij de webshop. Neem even contact met ons op via Whatsapp wanneer je jouw bestelling wil komen afhalen, je krijgt hiervoor altijd een tijdsblok.

  • Retouren dienen binnen 8 dagen na ontvangst geretourneerd te worden
  • Alle producten dienen ongedragen en in de staat van aflevering te zijn, nieuw dus!
  • Let op make up, vlekken, beschadigingen en/of sterke geuren
  • Het aanhang kaartje mag niet losgemaakt zijn
  • Alle retouren worden goed gecontroleerd
  • Indien het retour niet aan alle eisen voldoet, wordt het teruggestuurd
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening
  • Retouren worden binnen 5 werkdagen verwerkt

Voor alle overige voorwaarden verwijzen we je door naar onze algemene voorwaarde. Indien je de bestelling geplaatst hebt ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden.

Zodra jij hebt besloten om je bestelling aan ons te retourneren dient je bestelling aan onze algemene retourvoorwaarden te voldoen en kun je via onze retourportaal je retour zending aanmelden en via deze weg je retourlabel uitprinten. LET OP: Wanneer je retourzending bij ons is aangekomen dan verrekenen wij de retourkosten met het terug te betalen bedrag. Klik op de volgende link om je retourzending aan te maken: https://bellinifashion.shipping-portal.com/rp/

Ja, sieraden, zwemkleding, en alle overige accessoires mogen niet geretourneerd worden. Dit ivm hygiëne. Ook SALE items mogen niet retour. Wij vermelden dit altijd bij de omschrijving van het product.

Dat is natuurlijk erg vervelend, soms kan het voorkomen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Dit kan meerdere oorzaken hebben, om dit goed voor je uit te zoeken willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar info@bellinifashion.nl en niet via een andere manier. We brengen je dan zo snel mogelijk op de hoogte waar je pakketje is en vooral, wanneer het bij je is!

Neem contact op

Kom je er niet uit en heb je nog vragen? Neem gerust contact op!